Tuesday, January 13, 2009

Company Dinner 10JAN

hehehe...
Suatu ptg yg dingin ku spatutnye kna ade di MONTEREZ
tpt brlangsung nye company lunch...hehehe..(kasi sdap skit ayat)
tp leh lak aku gi jenjalan kat KLCC dgn selamba nye tuk tukar simkad maxis aku..huhu

MONTEREZ

ni jela tgl tuk aku..sbb lmbt dtg..hehe

puding mangga...ni je aku rase yg sedap



makanan dorg ni bese2 je..
mkin lme mkin xbest dinner company aku..
hampeh je..

rona roni makaroni..:P

ABC 1 jam lebeh gak r aku nk abis kn...hehe..
ssah tu nk bg abis..

ngan abg shaidi gonjol..hehe



pic perut pun tgkp..pe r.

spe nk knal name LINDA..masih bujang n mencari..hehe

byklak yg nk brgambar..hehe..







menang game..abis aku sapu sume..hihi

layan jela pekerja2 nepal n myammar nie..
nk brgambar sakan







BRO zahar..cool person n steady..
byk blajar dr die nie..
tarian ape pun aku xtau ni..
thun ni ade penari..sume india je...layannnn...
layaaannnn je..

2 comments: